0

Porumbul fiert sau copt este una dintre mai simple şi mai delicioase plăceri ale vierii. Cu toate acestea, pe seama porumbului au apărut tot felul de mituri. Mulţi oameni sunt convinşi că acesta nu este sănătos.

Iată câteva dintre cele mai mari mituri despre despre porumb.

Mitul 1: Porumbul este modificat genetic

Adevăr: Majoritatea persoanelor confundă porumbul dulce pe care îl găseşti în magazin cu cel de cultură – folosit pentru hrana animalelor, etanol sau siropul de porumb cu un conţinut ridicat de fructoză (HFC). Doar o parte dintre culturile de porumb destinate transformării în astfel de produse poate fi modificat genetic. Dacă vrei să fii absolut sigură că porumbul pe care îl vei consuma nu este modificat genetic, alege-l pe cel etichetat organic. Culturile modificate genetic nu pot fi trecute sub eticheta de „organic”, scrie CSID.

Mitul 2: Porumbul îngraşă – are prea mult zahăr

Adevăr: Un ştiulete de porumb are aproape acelaşi număr de calorii ca un măr şi mai puţin de un sfert de zaharuri. Cu alte cuvinte, poate fi una dintre cele mai sănătoase alegeri, mai ales când mergi la grătar! Bananele au mult mai mult zahăr şi sunt recomandate în multe diete, nu-i aşa? O banană conţine aproape acelaşi număr de calorii (110) şi de două-trei ori mai mult zahăr decât porumbul (o banană are 15 g de zahăr, iar un ştiulete de porumb are 6-8 g). Totuşi, nu-ţi imagina că dacă pui multă sare şi unt topit, porumbul fiert/copt mai poate fi o gustare sănătoasă!

Mitul 3: Porumbul gătit nu mai are la fel de mulţi nutrienţi

Adevăr: Activitatea antioxidantă, care protejează organismul de cancer şi boli de inimă, creşte în momentul în care porumbul este gătit.

Sursa: https://howandwhy.ro/sanatate/883-Top-5-mituri-despre-porumb-desfiintate.html


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF