0

Seara, după o zi istovitoare de muncă corpul și sufletul nostru necesită cel puțin câteva plăceri mici. Și anume, în acest timp majoritatea din noi fac foarte multe greșeli din cauza cărora mai târziu ne este frică să ne urcăm pe cântar. Să vorbim despre aceste greșeli specice serilor, astfel ca să nu le mai repetăm și să ne păstrăm silueta.

1. Gustări târzii de noapte

Nici măcar nu mâncarea, dar gustările frecvente în fața televizorului sau la computer. În acest timpnici nu observați căt de mult mancați.Desigur nu fiecare poate respecta regimul cand nu trebuie să mănânce după ora 18, mai ales este dicil să faci acest lucru dacă lucrezi până târziu, dar cel puțin încercați să nu mâncați foarte mult înainte de somn. Pe timp de noapte caloriile nu se consumă, iar ceea ce ați mâncat vă va ridica nivelul insulinei și a colesterolului în sânge, ceea ce acționează negativ asupra siluetei și sănătății dvs.

2. Cafeaua înainte de somn.

Cafeaua are un efect de revigorare, și vă va face să stați treaz toată noaptea. Iar atunci când noaptea nu aveți ce face, vă veți apuca de mâncat. Cafeaua conține acid clorogenic, care conform unor studii, contribuie la creșterea greutății. Mai bine beți un ceai verde sau băuturi pe bază de plante.

3. Nu dormi suficient

Somnul mai puțin de 7-8 ore acționează negativ asupra sănătății. Dacă nu dormiți sucient, veți simți oboseală și slăbiciune. Metabolismul, corpului somnoros și obosit încetinește, din această cauză crește greutatea, chiar dacă vă alimentați ca de obicei.

4. Activitatea fizică insucientă.

Seara suntem obosiți după o zi de muncă, de aceea când ajungem acasă, sau stăm tolăniți în fotoliu sau suntem ocupați cu treburile casnice. Dar aceste activități sunt insuciente. Vă recomandăm să nu vă grăbiți seara după muncă în metrou sau să urcați în mașină. Mai bine faceți o plimbare pe jos câteva cartiere până acasă. În acest timp vă veți elibera de stresul de la muncă, pentru că cel mai bun remediu împotriva stresului și a surplusului …

5. Navigațiile nocturne pe internet.

Tot mai mulți oameni seara înainte de somn obișnuiesc să navigheze pe internet. Dar gadgeturile moderne sunt o sursă puternică de lumină, care stopează producerea melatoninei – hormon responsabil de bioritmul corpului. Lumina albastră puternică nu permite acestui hormon să se producă în cantitatea necesară. Insuciența de melatonină încetinește metabolismul.

Sursa: https://howandwhy.ro/stiati-ca/2856-7-greseli-inainte-de-somn-din-cauza-carora-va-ingrasati.html


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF